Lekce

Dynamická jóga

Lekce ve svižnějším tempu, které rozproudí krev i energii v těle. Tyto lekce jsou vhodné pro každého, kdo se rád hýbe a nevadí mu se i zapotit. Pokud hledáte aktivní pohyb a zároveň zklidnění mysli, je lekce vhodná právě pro vás. Takto postavená lekce, kde jsou pozice propojeny plynulými přechody, nás učí sladit pohyb a dech, budovat sílu a nacházet rovnováhu i zlepšovat flexibilitu.

Jemná jóga

Lekce vedená v klidnějším rytmu, méně fyzicky náročná než dynamická lekce. Pokud se chcete po náročném dni zklidnit, zkoncentrovat, odhodit stres a naladit sami na sebe, pak je lekce vhodná právě pro vás. Takto postavená lekce prohřeje svaly a jemně protáhne celé tělo. Skrz klidný vědomý pohyb se lépe zkoncentrujete na potřeby svého těla i své mysli.

Hatha flow jóga

Hatha jóga je královnou jógových stylů.

Dává prostor soustředit se na kvalitu provedení a hloubku pozice a objevování možností vlastního těla.

Protáhnete i posílíte tělo, nejde totiž jen o flexibilitu, ale o budování vnitřní síly; skrz koncentraci na dech zklidníte mysl a návaznost pozic nám dá prostor najít svou vlastní stabilitu a rovnováhu.

Jin jóga

Pasivní a přesto intenzivní typ jógy, který nás skrz delší výdrže v pozicích v sedě nebo v leže vede k relaxačnímu ponoření se do sebe - působí hlouběji do těla (ozdravně na klouby, vazy, šlachy, fascie), harmonizuje tok enerie v těle a umožňuje zastavit tok myšlenek a zbavit se stresu.

Power jóga

Tento typ jógy vznikl v USA spojením intenzivní Ashtanga jógy a filozofické Hatha jógy tak, aby byl dostupný pro širokou veřejnost.

Spojuje v sobě budování síly (nejen fyzické, ale i té vnitřní) a napojení na sebe. Intenzivně posíllíte svaly, zlepšíte svou flexibilitu i posunete vlastní hranice.

Ranní jóga

Rannímu probuzení s jógou se nic nevyrovná. Když si po ránu jemně rozhýbete a protáhnete tělo, načerpáte pozitivní energii na celý den!

Ranní jóga může být jemná a klidná nebo plynulejší či dynamičtější podle vašeho aktuálního naladění. Řekněte lektorce, na co se právě cítíte!

Jóga pro zdravá záda

Lekce je učena pro všechny věkové skupiny i úrovně pokročilosti. Jde o klidnější lekci, která je postavená jako prevence před bolestmi zad, vede k uvolnění přetížených zádových svalů a posílení těch oslabených. Dále se zaměřuje na posílení břišního svalstva, což je podstatné pro udržení zdravých zad.

Body Balance

Body Balance je licencovaný program Les Mills, na který si můžete zajít do různých fitness center, a my vám ho přinášíme do komorního prostředí jógového studia! Sestava, která zahrnuje bloky s prvky tai-chi, jógy a pilates, je stejná vždy po 3 měsíce, ale Luboš s vámi lekci co lekci odcvičí krok po kroku!

Speciálně zaměřené lekce

English in motion

Koncept spojení výuky angličtiny a pohybu pro děti je založen na myšlence o aktivaci těla i mysli a rozproudění energie na začátku a následně díky tomu snazší koncentraci na výuku.

Pohybově-výuková lekce je rozdělena do dvou bloků. V prvním bloku se děti zábavnou formou zahřejí pohybem a protáhnou sezením ve škole ztuhlé svaly. Druhý blok je věnován výuce angličtině formou konverzace vždy na konkrétní téma tak, že se dětem přirozeně rozšiřuje slovní zásoba a učí se v angličtině mluvit, používat jí prakticky.

Jóga pro rodiče s dětmi

Lekce pro maminky a tatínky s dětmi, kteří si rádi přijdou zacvičit a nemají dopolední hlídání.

Klasická lekce jógy v duchu "co nám děti dovolí". Děti si mohou hrát nebo se kreativně zapojit do cvičení - lekce nemá striktní hranice, kreativně poplyne tak, jak si jí společně utvoříme - nic není zakázáno v rámci respektu k sobě a k ostatním.

Na lekci nese každý rodič zodpovědnost za sebe i své dítě. Studio (zatím) není vybaveno hračkami, lze si na lekci přinést vlastní. Deky a podložky jsou pro všechny k dispozici.

Jóga pro seniory

Seniory nejčastěji trápí bolesti zad a kloubů, vysoký krevní tlak, špatný spánek či deprese. Tyto obtíže lze vhodným cvičením z velké části zmírnit nebo dokonce odstranit. Jóga pro seniory je ideální cestou, jak zlepšit nejen své fyzické zdraví, ale vyladit i svou mysl do psychické pohody.

Jóga pro seniory je vedena v klidném tempu a vždy se cvičí s ohledem ke specifickým potřebám každého jednotlivce. Cvičení je šetrné k pohybovému aparátu.

Určeno je nejen dříve narozeným, ale i lidem s určitým fyzickým omezením či nadváhou. Každý cvičí dle svých možností. V případě zdravotních potíží je důležité o nich informovat lektora.