Lekce

Dynamická jóga

Lekce ve svižnějším tempu, které rozproudí krev i energii v těle. Tyto lekce jsou vhodné pro každého, kdo se rád hýbe a nevadí mu se i zapotit. Pokud hledáte aktivní pohyb a zároveň zklidnění mysli, je lekce vhodná právě pro vás. Takto postavená lekce, kde jsou pozice propojeny plynulými přechody, nás učí sladit pohyb a dech, budovat sílu a nacházet rovnováhu i zlepšovat flexibilitu.

Jemná jóga

Lekce vedená v klidnějším rytmu, méně fyzicky náročná než dynamická lekce. Pokud se chcete po náročném dni zklidnit, zkoncentrovat, odhodit stres a naladit sami na sebe, pak je lekce vhodná právě pro vás. Takto postavená lekce prohřeje svaly a jemně protáhne celé tělo. Skrz klidný vědomý pohyb se lépe zkoncentrujete na potřeby svého těla i své mysli.

Hatha flow jóga

Hatha jóga je královnou jógových stylů.

Dává prostor soustředit se na kvalitu provedení a hloubku pozice a objevování možností vlastního těla.

Protáhnete i posílíte tělo, nejde totiž jen o flexibilitu, ale o budování vnitřní síly; skrz koncentraci na dech zklidníte mysl a návaznost pozic nám dá prostor najít svou vlastní stabilitu a rovnováhu.

Jin jóga

Pasivní a přesto intenzivní typ jógy, který nás skrz delší výdrže v pozicích v sedě nebo v leže vede k relaxačnímu ponoření se do sebe - působí hlouběji do těla (ozdravně na klouby, vazy, šlachy, fascie), harmonizuje tok enerie v těle a umožňuje zastavit tok myšlenek a zbavit se stresu.

Power jóga

Tento typ jógy vznikl v USA spojením intenzivní Ashtanga jógy a filozofické Hatha jógy tak, aby byl dostupný pro širokou veřejnost.

Spojuje v sobě budování síly (nejen fyzické, ale i té vnitřní) a napojení na sebe. Intenzivně posíllíte svaly, zlepšíte svou flexibilitu i posunete vlastní hranice.

Ranní jóga

Rannímu probuzení s jógou se nic nevyrovná. Když si po ránu jemně rozhýbete a protáhnete tělo, načerpáte pozitivní energii na celý den!

Ranní jóga může být jemná a klidná nebo plynulejší či dynamičtější podle vašeho aktuálního naladění. Řekněte lektorce, na co se právě cítíte!

Jóga pro zdravá záda

Lekce je učena pro všechny věkové skupiny i úrovně pokročilosti. Jde o klidnější lekci, která je postavená jako prevence před bolestmi zad, vede k uvolnění přetížených zádových svalů a posílení těch oslabených. Dále se zaměřuje na posílení břišního svalstva, což je podstatné pro udržení zdravých zad.

Jóga na pohodu

Chcete se příjemně protáhnout a zregenerovat po intenzivním víkendu či nastartovat energii do nového týdne?

Lekce, která vás příjemně prohřeje, uvolní napětí a zajistí protažení těla i vyladění mysli do pohody!

Speciálně zaměřené lekce

English in motion

Koncept spojení výuky angličtiny a pohybu pro děti je založen na myšlence o aktivaci těla i mysli a rozproudění energie na začátku a následně díky tomu snazší koncentraci na výuku.

Pohybově-výuková lekce je rozdělena do dvou bloků. V prvním bloku se děti zábavnou formou zahřejí pohybem a protáhnou sezením ve škole ztuhlé svaly. Druhý blok je věnován výuce angličtině formou konverzace vždy na konkrétní téma tak, že se dětem přirozeně rozšiřuje slovní zásoba a učí se v angličtině mluvit, používat jí prakticky.

Jóga pro rodiče s dětmi

Lekce pro maminky a tatínky s dětmi, kteří si rádi přijdou zacvičit a nemají dopolední hlídání.

Klasická lekce jógy v duchu "co nám děti dovolí". Děti si mohou hrát nebo se kreativně zapojit do cvičení - lekce nemá striktní hranice, kreativně poplyne tak, jak si jí společně utvoříme - nic není zakázáno v rámci respektu k sobě a k ostatním.

Na lekci nese každý rodič zodpovědnost za sebe i své dítě. Studio (zatím) není vybaveno hračkami, lze si na lekci přinést vlastní. Deky a podložky jsou pro všechny k dispozici.

Jóga pro seniory

Seniory nejčastěji trápí bolesti zad a kloubů, vysoký krevní tlak, špatný spánek či deprese. Tyto obtíže lze vhodným cvičením z velké části zmírnit nebo dokonce odstranit. Jóga pro seniory je ideální cestou, jak zlepšit nejen své fyzické zdraví, ale vyladit i svou mysl do psychické pohody.

Jóga pro seniory je vedena v klidném tempu a vždy se cvičí s ohledem ke specifickým potřebám každého jednotlivce. Cvičení je šetrné k pohybovému aparátu.

Určeno je nejen dříve narozeným, ale i lidem s určitým fyzickým omezením či nadváhou. Každý cvičí dle svých možností. V případě zdravotních potíží je důležité o nich informovat lektora.