Popisy lekcí

Dynamická jóga

  • ve stylu ashtanga, vinyasa a nebo power jógy
  • dynamická lekce, vhodná pro všechny kromě úplných začátečníků
  • čekejte plynulé přechody mezi jednotlivými pozicemi, poměrně krátké výdrže v pozicích
  • lekce, která buduje pružnost, rovnováhu a sílu celého těla, ale také soustředění a klid mysli

Jemná jóga

  • lekce je určena začínajícím nebo všem, kteří si chtějí připomenout základní principy a techniky jógy (práce s dechem, výuka pozic atd.)
  • individuální přístup lektora, příjemná atmosféra
  • fyzicky nenáročné, zvládne úplně každý

Jin jóga

  • spojení klasické jógy s tradiční čínskou medicínou (tzv. „akupunktura bez jehel“)
  • většina pozic je v sedě nebo v leže
  • delší výdrže v pozicích (3-6 min i více)
  • nezapojuje aktivně svaly, působí na kosti, klouby, vazy, šlachy, pojivové tkáně a orgánové obaly
  • díky setrvání v pasivitě umožňuje ponoření se do sebe
  • kompenzace k hektickému životním stylu a jangovým typům cvičení

Klasická jóga (Hatha jóga)

  • jógové pozice a řízení dechu pro zdravé tělo a vyrovnanou mysl
  • lekce dává prostor soustředit se na kvalitu provedení pozice a její prodýchání
  • vhodná pro všechny věkové skupiny i všechny úrovně pokročilosti, včetně začátečníků

Terapeutická jóga

  • Když cvičíte jógu s terapeutickým záměrem, může Vám pomoci předcházet i zotavit různé problémy, jak po fyzické, tak i duševní stránce.
  • Lekce terapeutické jógy obsahuje vždy dechová cvičení, správně nastavené asany a vedenou relaxaci celého těla.
  • Lektorka se na lekci zaměřuje vždy na určité části těla a do detailu vysvětluje jednotlivé pozice, vede Vás a opravuje Vás tak, aby Vám pozice byly co největším přínosem.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé

Office jóga

  • lekce je učena především pro všechny, kdo pracují v kancelářích či mají jiné sedavé zaměstnání nebo jeho profese vyžaduje dlouhé stání
  • lekce je orientována na podporu aktivity, dynamiky a pozitivního ladění
  • do lekce je zařazeno mnoho pozic k protažení a uvolnění zad, krční páteře i zápěstí jako prevence před syndromem karpálního tunelu
  • fyzická náročnost je mírná, pro všechny stupně pokročilosti

Ranní probuzení

  • Jemně protáhneme a rozhýbeme celé tělo a načerpáme energii na celý den.
  • Lekce je vhodná i pro začátečníky

Zdravá záda

  • lekce je učena pro všechny věkové skupiny i všechny úrovně pokročilosti
  • lekce je orientována jako prevence před bolestmi zad nebo k uvolnění přetížených zádových svalů
  • využívány jsou především cviky z rehabilitace, pozice posilující a uvolňující břišní
    a zádové svalstvo
  • tyto hodiny nenahrazují odbornou léčbu lékařem při akutních zdravotních problémech s páteří